sebeb-i telif vol: 1


>>> italya seyahati için büyük adımlar atıldı artık, vize filanda alındı tarafımdan..Gerçi o belgelerle bana kırmızı pasaport vermeleri lazım orası ayrı...Konsolosluk fazla kasmadı, güvenlik görevlisini Bonjorno diyebilme çabalarında işe yaramadı değil :) Aldık sonunda yanuuuu... Bu arada yukarıda ki harita İtalya gezi planı, büyük ihtimal değişir ama şablon babında bulunsun dursun diye şeettim...

>>> Bilet işini anlatmamıştım daha önce, valla o fiyata gitmeyemi ıslatıp dövücen. Gidiş-dönüş 5 € aldım bileti. Bende inanmadım ama şerreeeefffsiziim doğru... http://www.myair.com/ bakın bence buraya sadece italya'ya uçuyor emme fiyatlar baya düşük...

>>> Bayramda gidemedim a.q memlekete, şu devletimize olan borç yüzünden çalıştık bu bayramda. ya ben 4 milyara senet imzaladım şimdi 8,5 milyar ödücem ne zikindirik iştir anlamış değilim...Ulan devlet kendi vatandaşından bu kadar faiz alırsa, bankaların aldığa faiz caiz olsa da olur...

>>> Evin elektiriği halen kaçak bu arada, şimdiye kadar hapiste olmam lazımdı diye düşünmekten alamıyo insan kendini...Yanu şu ikametgah olayını halledemedim o yüzden...Alıcam ama İst'ye en kısa zamanda o vakit hallaedicem...Malum devletin bekası için kaçak elektrik vacibtir :)

>>> Bahadır İngiltere'de bu arada,özledim şahsiyetlerini...İş mevzularını halletmiş az çok, biraz sıkıntı çekti başlarda ama sanırım olağan durumlar.Bakalım eğer ucuz bilet bulursam uğrucam yanına,ucuz bilet bulursam tabüüüü...
edit: 17 kasım 2008'den...

0 fikre tercüman olmuş:

Yorum Gönder

hani duşa girersin de su ısınana kadar geçen süre içinde yaşadığın üşüme vardır ya?

hahh işte o anlarda aklına takılan bir yorum olsun..