satıyorum satıyorum saaaattım

Satılık... Bildiğiniz satılık bir masa. Ebay'e koymuş birisi ordan satıyo. Bayada güzel hani. İşçilik olarak kaliteli olduğu belli, döşemeleri de oldukça yeni ve sanırım deri. Satılmasının sebebini anlamış değilim itiraf ediyim. Belki acil bir ihtiyaçtan... Şimdi bunu ne diye buraya koyduğumu merak edebilirsiniz ? Haklısınız ama emin olun bi sebebi var :) bak yaa halen gülüyorum. Yaa bana bunu biri anlatsın, bişey desin, halen gülüyorum
edit: 26.11.2008'den...

3 fikre tercüman olmuş:

Adsız dedi ki...

bunu ilk gördüğümde inanamamıştım. hakikaten doğruymuş!
söyle soldaki aynaya bakınca görülüyor :)
ohaaa diyorum ohaaa

dexter dedi ki...

yahu bir insan bunu nasıl unutur aklım almıyor!
anlamadığım nokta adam sevişirken mi aklına geldi onu anlamadım?

kamøløsø dedi ki...

"bu adam kesin koltuklara da hep o şekilde oturmuştur" diye düşündürüp masayı almaktan vazgeçirir bu fotoğraf, bakan insanı.

Yorum Gönder

hani duşa girersin de su ısınana kadar geçen süre içinde yaşadığın üşüme vardır ya?

hahh işte o anlarda aklına takılan bir yorum olsun..