amerika vizesi


Hoşşşşşşşşşiiiiiikkkkk diye geldim bu sefer... Vallahi özlemişim yazmayı. Nedir ulan bu yoğunluk ben mi kurtarıcam Turkcell'i. Çalış çalış nereye kadar.? Aslında iyi de olmuyor değil; ama yine de yorucu be kardeşim...

Bu sefer ceza sahası dışına çıkıyorum, yazarken neler hissedicem, neler yapıcam orası mechul. Konu da zaten olmadık  zamanda gelen misafir gibi, gereksiz belki. Markette yeni çıkan bir ürünü görüp acaba nasılmış diye merak edişler barındırır içinde. Barındırsın dursun ben yazıcam valla...

Başlıktan da anlaşılacağı üzere bu sefer Amerikan Vizesi'nden bahsedicem. Tamam nerden çıktı şimdi sorularına açığım baştan söylüyorum. Belki olmadık zamanda gelen misafirden öte, en sevdiğiniz t-shirte çamaşır suyu damlaması gibi. Garip anlıcanız, enterasannnnnnnnnnn.

Malumu olanların üzre, bilinen en garip vizelerden biridir ABD vizesi. Hani gerekli midir, lazım mıdır orası tartışılır. Ben milliyetçiyim hede hödösü içindeki bukalemun kılıklı çamaşır kurutmalara ise dicek lafım yok. Kıçımı yesinler. Neymiş ABD şöyle, ABD  böyle. Emperyalistmış, Q klavyeymiş, F kalvyenin .ötüne koyarmış filan. Koysun dursun sizene ulan:) O yüzden umrumda değil, siz de anladınız sanırım.  Yani kızdığım nokta, sevmezler etmezler; ama gelin gidiyoz diyince "Ben hazırıııım" diyen de ilk onlar. Anlamadın ne ayak..? Hayırlısı artık...

Geçenler de yine yolum düştü Amerika Konsolosluğu'na. Bilenler bilir. İstinye'de yüksek bir tepede konuçlanmış [bu arada konuçlanmış kelimesini ilk kez kullandım baya zevkli lan :) ]  gördüğüm en sıkı güvenliğe sahip bina. Gerçekten manyak adamlar. İçerinin planını öğrenmeyesiniz diye sadece asansör ile gidiyorsunuz görüşme bölümüne. Kapıları açmak zaten başka dert. İnanılmaz ağır ve sert. İki kişi anca açabiliyor. Belki haklılar orasını bilemem; ama sanırım bizim bok yememiz bu. Ne bok yediğini bilmeyen dallamalar gidip Amerika'ya zarar vericem diye elinde kıçı kırık silahla o binaya saldırıyor. Olan yine bizim polisimize oluyor. Ne diyeyim ki ben bu tezek beyinlilere, Allah belanızı versin..!

Konu dağılıyor gittikçe toplayayım. Öyle işte yolum düştü demiştim. İçeride duran fenerbahçeli bir kusmuk var. Heryere bayraklarını filan asmış. Resimler filan. Hayır fenerbahçeli olduğu için demedim. İnsanlara davranmayı bilmeyen bir sıçmık o. Gelenlere tavırları, hareketleri filan; sanki kendi veriyor vizeyi. Ulan laktik asit sana noluyo? Sadece evrak kontrolü yapan bir çuvalsın. Haa bir de Türk haaaa. Amerikalı olsa anlıcam, dicem gıcığı var adamın Türklere. Ama yok kardeşim. Milletin evrağına bakıyor, bu olmamış , bu olmamış filan yırtıp atıyo. Yani biraz daha saçmalasa dicektim valla noluyo lan bok çuvalı, adam gibi davran insanlara, Türkiye burası..! Neyse ki duruldu biraz, sakinleşti sap. Akşam karısından azar yer böylesi, gelir sabah millete patlar. Bildiğin bankacı yani :) Öle işte durum bu anlattım valla. İster okuyun ister okumayın. Severek yazdım bu sefer. her zaman ki gibi içten yazdım ayrıca. Yazıdan çıkarılacak derse gelince; Anam, yavrum, kuzum. Siz siz olun Galatasaray formasıyla filan gitmeyin ABD Konsolosluğuna. Valla kapıdan almaz o tosbağa sizi. Kalkmış mirim, adamın götü kalkmış...!



İstinye taraflarından gelen edit:    Bu arada gitmişken 10 yıllıkta ABD vizesi aldım :) Napıyım seviyolar beni :)))

4 fikre tercüman olmuş:

kamøløsø dedi ki...

10 yıllık ABD vizesi sınırsız giriş mı?
Toplam maliyeti ne kadar oldu acabaa? :D En önemli kısmı o tabi.
Eğer bu 10 yıllık vize çok girişli ise döner dönmez hemen ben de başvuruyorum!

FKH dedi ki...

@Ümit Orhan

abd vizesi eğer 10 yıllık ise sınırsız girişlidir. toplam maliyeti de ertalama 120$ gibi bir fiyat. belki biraz fazla gibi duruyor ama emin ol 10 yıllık olunca değiyor buna :)

başvur sende al bi tane..

Unknown dedi ki...

Vize olumsuz sonuçlanırsa 120 dolar havamı oluyor?

FKH dedi ki...

@vedat usta

dünyadaki diğer bütün parayla başvurulan vizeler gibi; ne yazık ki evet. paranızı geri alamıyorsunuz..

Yorum Gönder

hani duşa girersin de su ısınana kadar geçen süre içinde yaşadığın üşüme vardır ya?

hahh işte o anlarda aklına takılan bir yorum olsun..